Tuesday, October 4, 2016

My Little Secret Forex Trading System

Handelaar-Info - Forex Trading - Stock Market Trading - Forex skraping Systems - Forex outomatiese blootgestel word, die outomatiese stap-vir-stap 100 meganiese forex stelsel. Verdien duisende van die mees revolusionêre forex stelsel en forex metode om ooit getref die forex mark, in minder as 30 minute per dag. Verdien meer as diegene 9-5 dagtaak slawe met 'n paar klik elke dag AAN ALLE Forex-handelaars, Ive in forex besigheid vir 'n geruime tyd nou en daar is honderde dinge wat ek geleer het deur ervaring. Wat ek vandag voor julle, is die winsgewende forex stelsel, wat gaan jy leer die uiteindelike stel en vergeet forex stelsel wat suiwer meganiese, heeltemal ontwerp vir baie min werk, geen ontleding en suiwer wins Laat ek jou 'n eenvoudige vra vraag: Het jy al ooit gevind jouself maak die geld wat jy wil maak, handel oor forex Im redelik seker dat die meeste van julle nie op die vraag sal beantwoord en ek kan jou sê dat die rede hiervoor is eenvoudig - jy gebruik die verkeerde forex stelsel. As jy iets soos ek: - Jy hoef wil beklemtoon oor jou ambagte - wat jy nie wil om jou skerm te monitor die hele dag. - Jy wil in staat wees om jou handel te stel, terug te keer later met 'n groot wins. Forex System maak dit alles heeltemal moontlik, met behulp van 'n unieke forex metode wat nog nie blootgestel aan die forex mark voor. Al wat jy hoef te begin met net 100. ja. 100 en Im gaan om jou te wys hoe om jouself te waarborg wins. Im 'n handelaar, net soos jy. Ek het so baie jare se ondervinding en het tot vandag toe, Ive nooit eens toelaat dat iemand my forex geheime deel. Ive is in hierdie wedstryd vir jonk en oud en ek weet wat maak geld en wat geld nie die geval te maak, en vandag, Im gaan 'n ware winsgewende handel metodes en stelsels bloot te stel. Dit is een van my Waarborge vir jou. 100 waarborg dat julle tot geen nut. Siek leer om die valuta-markte Melk elke dag van jou lewe Dit klink eenvoudig en ek kan jou vertel dat fx stelsel gee jou daardie eenvoud. Wat ek is op soek na, is 'n beperkte aantal handelaars. 100 om presies te wees, om deel te wees van my ongelooflike geheime forex stelsel. Hierdie groep van handelaars in staat om handel stelsel om te gebruik gestel sal word en, indien enige van hulle versuim om voordeel te trek uit hierdie stelsel, sal hulle terugbetaal sonder twyfel wees. Dit forex stelsel is reeds bewys oor die jare van die toets, het dit die vermoë om 'n maklike, konstante inkomste vloei genereer. Terug in die dag, het ek 'n voltydse werk. Ek is gewerk aan die been en ek nodig het 'n ander vorm of metode, om geld te maak. Ek het toe gestruikel in forex via die internet en ek probeer om uit 'n paar handel metodes wat ek oor het gehoor. Natuurlik, ek verloor het, sien ek didnt veel oor wat ek doen weet, en ek didnt genoeg weet Tesame met my 10 uur per dag werk, ek was nie om veel handel gedoen. Ek het geweet ek was veronderstel om geld handel te maak op buitelandse valuta ek begin lees elke enkele forex boek denkbaar. Ek getoets metode voor en agter. Ek het aansoek gedoen konsep. Jy noem dit, ek sal dit probeer, totdat een dag, dit alles begin sin maak. Uiteindelik was daar 'n bietjie lig aan die einde van die tonnel toe ek voortgegaan om my stelsel aanpas maande lank totdat dit perfek. Teen hierdie tyd het ek my werk verlaat, want wat ek verdien uit handel, was meer as wat ek verdien op daardie doodloopstraat werk. Wat is die beste van alles is ek selde selfs op die rekenaar Wat ontwikkel is Forex Trading System. 'N gewaarborgde handel stelsel wat daarop gemik is om julle tot geen nut te maak - dieselfde stelsel wat ek nou al met behulp vir die jaar. Laat nooit verloor Trades Gebruik die mees dodelike, meganiese stel en vergeet stelsels ooit ontwerp is vir die forex markte. Jy moet gewoond om te sit op jou skerm die hele dag lank waarborg jouself wins Ideaal vir die 9-5 dagtaak werker met baie min vrye tyd om handel te dryf Breek weg van daardie Ja, Im praat oor 'n groot groep van die handelaars nou. Ek hoor so baie mense om geld te verloor op forex en daar is 'n paar eenvoudige redes waarom. Ek het self ook geleer op die harde manier, en wat Im gaan jou aan te bied is 'n metodes so ongelooflik winsgewende, jy sal draai deur die jare van broodnodige ervaring om 'n winsgewende forex handelaar geword. - Onmiddellik Geen besluitneming nodig. Alles is meganiese. Wat ek bedoel is 'n professionele, sodat jy my presiese stappe ten einde te hark in die geld soos Theres geen môre wat jy gaan doen kopieer is. Lees die handleiding, plaas jou handel en laat jou rekenaar, terwyl die wins net rolle in, neut deur pit, terwyl julle af te doen wat jy voel soos. Dit klink ongelooflik, en dit is nie, want ek doen dit elke dag. Jy sal reeds weet dat al is. Julle in hierdie besigheid om geld te maak net soos ek is en daar is 'n massiewe bedrag om rond te gaan. Stelsel sal jou gee wat blink kant wat sal jy voor sit. Al wat jy hoef te doen, is die stappe jy gaan leer om hierdie eenvoudige winsgewende bedrywe te maak, DAAGLIKSE begin handel met so min as 100 Toe ek begin het .. Dit is duidelik dat didnt ek duisende dollars of ponde het tot my beskikking. Ek belê 'n klein bedrag. Ek het aan die begin, maar dan het ek begin om opbrengste te sien. massiewe opbrengste. Ek weet die meeste van julle is nie big time of selfs voltydse handelaars, maar 'n klein 100 is al wat jy nodig het om te wees op jou pad in een van die grootste geldmaak geleenthede in die wêreld. Handel wanneer jy voel soos Trading Onthou, is hierdie handleiding is ontwerp vir beide die dagtaak 9 tot sowel 5er as die professionele handelaar. Dit maak nie saak wat bracket jy in val. Dit maak nie saak as jy 100 of 100,000 in jou handel rekening. Wat belangrik is, is hierdie handleiding gaan jy geld maak, sy gaan groot geld wees en dit gaan begin in 'n paar minute tyd. Die gebruik van hierdie 100 meganiese wins masjien, jy gaan begin sien geld van dag 1 in jou rekening kom en ek waarborg dat. Die mark is 24 uur per dag oop. Dit beteken dat daar geen tyd beperkings. Jy kan die opstel van 'n handelsmerk en gaan werk wat jy kan opstel van 'n handels - en gaan slaap Die stelsel is ontwerp om die persoon wat dit gebruik. en dit kan jy in net 'n paar minute. Moenie betaal honderde of duisende dollars per maand vir 'n stelsel wat waarborg julle tot geen nut van forex. Hulle is rip jy af. Jy moet nie 'n fortuin te betaal om te begin om geld te maak op iets so maklik om te bemeester. Forex stelsel gaan om jou te wys hoe om handel te bemeester. As jy vrae het vra asseblief. U tevredenheid is belangrik, en ek waarborg dit wanneer jy bestel. As vir een of ander rede, jy nie geld maak net my kontak binne 30 dae en swak terugbetaling 100 van jou koopprys. Laat my net weet en ek sal terugbetaal jou volle koopprys op die plek. VS regering Vereiste Disclaimer - Commodity Futures Trading Commission Futures en opsies handel het 'n groot potensiaal belonings, maar ook groot potensiële risiko. Jy moet bewus wees van die risiko's en wees bereid om dit te aanvaar ten einde om te belê in die termynmark en opsies markte. Moenie handel met geld wat jy kan nie bekostig om te verloor. Dit is nie 'n uitnodiging of 'n aanbod om te koop / verkoop futures en opsies. Geen voorstelling gemaak word dat enige rekening sal of waarskynlik winste of verliese soortgelyk aan dié bespreek op hierdie webwerf te bereik. Die vorige prestasie van enige handel stelsel of metode is nie noodwendig 'n aanduiding van toekomstige resultate. CFTC REËL 4.41 - hipotetiese of gesimuleerde prestasieresultate sekere beperkings. Anders as 'n werklike vertoningslys, MOENIE gesimuleerde uitslae verteenwoordig werklike handel. Ook, omdat Die bedrywe HET NIE uitgevoer, kan die resultate is onder-OF-OOR vergoed vir die impak, indien enige, van SEKERE markfaktore, soos 'n gebrek aan likiditeit. Gesimuleerde TRADING programme in die algemeen ook onderhewig aan die feit dat hulle is ontwerp met die voordeel van agterna. GEEN VERTEENWOORDIGING gemaak DAT ENIGE rekening of waarskynlik om voordeel te trek of verliese soortgelyk aan dié wat ACHIEVE. Alle inligting op hierdie webwerf of enige e-boek of sagteware gekoop van hierdie webwerf is slegs vir opvoedkundige doeleindes en is nie bedoel om finansiële advies te voorsien. Enige stellings oor winste of inkomste, uitgedruk of geïmpliseer, nie 'n waarborg verteenwoordig. Jou werklike handel kan lei tot verliese as geen handel stelsel is gewaarborg. Jy aanvaar volle verantwoordelikheid vir jou dade, ambagte, wins of verlies, en stem in om outomatiese forex Kontant en enige gemagtigde verspreiders van hierdie inligting skadeloos in enige en alle maniere te hou. Alle regte voorbehou. Die gebruik van hierdie stelsel aanvaarding van ons Gebruikers ooreenkoms. Deel 1: Die identifisering van die verhuis Ek wys jou die presiese patroon wat ons is op soek na, en ek wys jou 'n klomp van die voorbeelde van hoe sy gewerk het in die verlede en hoekom dit werk. Ek laat die werklike rede waarom hierdie patroon is so belangrik om handelaars te leer ken. Deel 2: Spotting n valse verhuis Ek maak seker dat jy weet watter stappe die valse mense, en wat beweeg is die ware kinders is. Na hierdie hoofstuk sal jy in staat wees om die patroon oor en oor weer te sien. Deel 3: Dit vind van die ondersteuning en die weerstand Lines ek praat nie van daardie magiese aanwysers dat 'n soort van formule wat jy vertel wat die veronderstel S R. Dit is die werklike dinge volg. Na afloop van die eerste 2 dele van die boek, sal jy verstaan ​​hoekom. Deel 4: Die breek van die ondersteuning en weerstand ek wys jou wat gebeur wanneer ondersteuning en weerstand is gebreek en hoe dit ons help bepaal en die toekomstige prys van die geldeenheid paar voorspel. Deel 5: Gaan met die tendens wat u altyd hoor handelaars sê die handel met die tendens. In hierdie hoofstuk wys ek jou hoe hierdie patroon vir ons sê presies waar die tendens word gelei en hoe kan ons dit tot ons voordeel gebruik. Deel 6: die verskillende maniere van handel Almal ambagte anders. Sommige mense hou aan kopvel, terwyl o thers graag handel, en alles anders in tussen posisioneer. Ek dek al die verskillende maniere oor hoe jy die metode kan gebruik sodat dit pas by jou handel perso nality. Bewys om te werk op enige tyd raam en op enige geldeenheid paar. Van my rug toetse en van handel leef, ek sien dat die Handel in die Buff Metode gewerk vir elke enkele geldeenheid paar wat ek gesien het op elke tyd. Sommige beter as ander, maar die punt is dat dit gewerk Toe ek begin nagaan dit op aandele en e-mini termynkontrak (nie dat ek dit ooit handel, maar ek was nuuskierig) en dit was regtig ongelooflik, want dit het gewerk vir diegene handel instrumente, ook. Toe het ek die 'n ha oomblik, want dit pynlik duidelik dat die prys aksie is universeel geword. Dit kom nie t saak wat jy handel dryf, handelaars reageer op soortgelyke wyse aan die verskillende bewegings van die mark (gestuur word ongeag watter een). Hier is 'n paar ander dinge wat Trading maak in die Buff so groot: Let wel: Dit is 100 Ongevraagde Ek vind jou stelsel eenvoudig en doeltreffend dit is, winsgewend te maak. Sommige van die set-ups Ek het nie eintlik handel, want ek was reeds op my comfort vlak met betrekking tot marge gebruik, of ander kere wat ek weg was - uit die rekenaar, sê by die werk, maar was in staat om terug te gaan later om te sien dat die opstel gewerk. Ek beperk my aktiwiteit om pare wat 'n redelike pit versprei na Gem Ware Range verhouding het. Op hierdie manier het ek verminder die makelaar se rand deur die handel diegene met 'n minimale versprei in vergelyking met die wisselvalligheid van 'n spesifieke paar. In elk geval, dankie weer vir die deel, want dit maak analyizing kaarte 'n heck van 'n baie makliker as met al die scheef lyne en dinge Het jy 'n groot dag. Dankie vir so 'n groot eenvoudige stelsel. Dit het onmiddellik winsgewend vir my in die Forex mark. Hey John, whats up Ek wou net persoonlik dankie vir die maak van hierdie kursus beskikbaar is. Ek kan nie glo al die inligting reg in die voorkant van my was en ek het nooit opgelet nie. Ek hawe t begin nog handel leef. Maar my demo rekening is groei met rasse skrede. Ek kan nie wag totdat ek begin handel lewe Ek moet erken dat ek 'n bietjie huiwerig voordat ek jou natuurlik gekoop. Ek vyf is voor verbrand, en ek didn t wil hê dit moet weer gebeur nie, maar ek is werklik beïndruk het ek gedink leer prys aksie gaan baie ingewikkeld te wees nie, maar jy heeltemal vereenvoudig dit so selfs iemand soos ek dit kan volg. LOL. Ook, Baie dankie vir my vrae beantwoord so vinnig. Dit is lekker om iemand wat nog bied goeie kliëntediens te sien. Ek m onder die indruk dat die antwoord kom direk van jou, en op Sondag. Ek het deur die video vir Hoofstuk Een, en ek m reeds baie beïndruk. Ek voel reeds seker ek kan jou metode te gebruik om 'n ordentlike lewe in die Forex te verdien. Kan nie wag om die res te sien van dit Dankie vir my hulp, dankie vir die maak van hierdie plan beskikbaar. Jy weer 'n wonder. Val van 'n lyn om te sê jou boek is fantasties ek vyf net een verloor geneem. Die ongelooflike ding wat ek onderhou van daardie verlies is hoe sterk die weerstand lyn was. Ek die handel in 23:00 yeterday en vandag geloop toe ek terugkom, die handel was nog aan die gang Die mark spandeer die helfte van die tyd rondom die weerstand omgewing. Die weerstand lyn baie goed gehou vir ure voordat dit finaal gebreek. Amazing Dankie. Dit is 'n rukkie sedert ons laaste ooreengestem en net om jou geheue te verfris, ek gekoop jou e-boek op die handel in n buff 'n paar maande terug en moet sê dit is een van die beste boeke wat ek vyf tot dusver op die handel te lees. Soos u weet, niks is sekere in die mark as die mark is te dinamies vir absolute. As sodanig, ek glo in die gebruik van soveel betroubare gereedskap as wat ek kan 'n beter oordeel te kry en verhoog my kans om te wen. Dankie Vriendelike groete, Peter Gisteraand het ek gekoop jou kursus. Ek het so opgewonde nadat ek die boek gelees het, kyk na die video's en het die rug navorsing wat ek t kan wag totdat Dinsdag te begin handel dryf. Ek dag-handel die S As jy t gulsig sondaars, Jy is geneig om af te haal ten minste 2-punte. Dankie vir die samestelling van die program. Ek skryf aan julle te bedank vir my 'n HALELLUJAH oomblik na die lees deur middel van die kursus, kyk en luister na die video's. Baie baie indrukwekkende Ek moet sê veral nadat back testing dit die hele week verlede week. Ek het moeg en heeltemal siek van Begging tegniese aanwysers (en natuurlik verloor baie geld) gekry en is op soek na iets wat my gee inligting oor wat aan die gang is en op die punt om te gebeur basies Prys Aksie en handel in die Buff het. Ek gaan woon môre en ek kan nie wag. Weereens, Dankie vir die oorweging van 'n paar van ons wat moeg Sloerende tegniese aanwysers gekry. Ek het onlangs gekoop jou produk beurs in die buff, uitstaande materiaal Ek raai dit al begin in valuta handel, as materie feit Ek wouldn t begin handel nie, tensy jy jou produk te koop. baie tevrede kliënt Dankie vir jou vinnige antwoord. Ek koop baie dinge op die internet. Die meeste van die dinge tot dusver het ek is net kak. Ek weet net dat die produk is 'n kak na eerste vinnige lees. OK, ek wil om te gaan reguit na die punt hier, want ek don t wil gebaar jy met te lank e-pos. Ek het besluit om jou kursus te koop, want ek is regtig geïnteresseerd in die prys aksie handel. Dis wat ek meestal doen en ek wil 'n paar suksesvolle mense wat dit doen, sowel vind. Ongelukkig is daar nie so baie mense om dit te doen. Ek lees dit alles hoofstuk vir hoofstuk en ek het die werk na elke hoofstuk wat jy gevra in die boek. Dit was redelik maklik om my, want ek verskeie patrone te gebruik in my handel sowel. Daarna het ek gevra om my die skakel stuur met video's, wat jy redelik vinnig gedoen. OK, na die monitor van die boek en video's wat ek het om te sê iets wat ek hawe t sê vir enige verkoper vir die baie lang tyd - jou kursus is awesome en ek is baie bly dat ek dit gekoop het. Ek wil graag dankie sê vir om baie harde werk in hierdie en vir die deel van hierdie mense. -) Ek is jammer vir hierdie lang e-pos, het ek gewoonlik don t iets te verkopers skryf langs vra vir terugbetaling :-) Maar hierdie keer het ek geskryf my e-pos uit sterk drang vir die deel van my eerste gevoelens na die monitor van die kursus. Ek wens jou alles van die beste, Meer beurs in die Buff Getuigskrifte Vrae (FAQ) Q: Beslis nie: Is dit iets te doen met Elliot Waves A het. Ek het niks teen Elliot Waves. As 'n saak van die feit Ek het bewondering vir die mense wat in staat is om hulle suksesvol te handel. Om eerlik te wees, vind ek dit aan mindnumbingly verwarrend wees. Beurs in die Buff is oor die leer prys aksie in 'n eenvoudige manier. V: Is daar betrokke formules A: Nee ek weet dat daar is 'n klomp van die handel stelsels daar buite wat niks anders as 'n basiese wiskundige formule is. Is dit regtig veronderstel om jou te vertel waar die prys gaan Q gaan: Is dit het niks te doen met Kandelaar patrone A: Hoewel ek dink kennis van kandelaar patrone is groot, dit het niks te doen met Handel in die Buff. Al wat jy ooit sal nodig het is 'n eenvoudige staafgrafiek. So, wat is dit gaan wees As jy belangstel in dieselfde voorgestel is, dieselfde voorgestel waar jy net handel wanneer 'n paar bewegende gemiddeldes mekaar kruis, dan beurs in die Buff is beslis nie vir jou. Don t worry ek is seker jy kan 'n miljoen handel stelsels soos dié in enige forex forum op die internet. Daar is talle koop as die lyn draai blou stelsels daar buite. Ek m skaam om te erken dat ek gekoop sommige van hulle toe ek die eerste keer begin handel. Maar as jy belangstel in 'n dieper begrip van wat maak die markte merk is en jy wil om ontslae te raak van daardie nuttelose aanwysers op jou kaarte wat niks anders as ruimte in beslag neem nie, dan beurs in die Buff is vir jou. Forex skraping. Dit is meer as klein pit winste. Logiese Forex is 'n kragtige Forex skraping strategie omdat jy handel met die vloei van die mark, en handel wanneer Big Money Handelaars is op 'n besluit Point. Jy kan dit op jou Logiese-Forex gebaseer kartering sagteware in 'n oomblik sien, sonder om lyne of merkers met die hand te trek. Jy kyk vir sekere Forex skraping Patrone wat gereeld voorkom in die gewenste valuta pare (euro / dollar en euro / JPY), maar jy kan ook gebruik om logiese Forex skraping met enige handel instrument, insluitend geldeenheid termynmark. Commodity Futures. ETF's. aandele en effekte (enigiets met 'n datafeed). Hier, laat ek jou wys hoe maklik forex scalping is met Logiese Forex. Nadat jy begin speel Video, kliek op die uit te brei om die volle screen Logiese Forex skraping Voorbeeld Kom ons kyk na 'n ware forex scalping handel met behulp van logiese Forex. Daar is slegs 3 dinge wat jy moet in ag te neem, een opsionele item wat baie nuttig, en dan alles wat s links vir jou om te doen is om te betree en te verlaat jou scalping handel. Logiese Forex skraping Chart Voorbeeld die stappe vir logiese Forex skraping (en Futures te). Aktiwiteit Lines. Is die mark Active vloei lyne. Is Prys oorloop Magnet Lines. Is ons op 'n besluit Point waghond. Is daar 'n Bevestiging aanwyser Signal afrit Handel. In-en-gou uit: Gaan saam met die vloei Logiese Forex aktiwiteit Lines aktiwiteit Lines wys jou, 'n oogopslag, wanneer die mark is aktief. en sal jou laat weet in 'n oomblik as daar 'n werklike geld en ambagte gebeur in jou geldeenheid paar. Jy wil net om handel te wees wanneer die mark is aktief en het likiditeit. Dit is veral waar wanneer jy scalping in die forex en futures markte. Wanneer daar geen aktiwiteit, bly uit. Die logiese Forex aktiwiteit Lines maak dit baie duidelik en maklik vir jou om 'n gereed-vir-trade mark te identifiseer. Jy wil die grys vertikale lyne te wees. Op hierdie manier kan jy 'n idee oor die likiditeit van die mark, en hoe aktief die geldeenheid paar is verhandel kry. Ons beste tye om handel te dryf, en veral wanneer forex scalping, is wanneer elke mark sessie oop en toe, maar daar is 'n goeie scalping ook geleenthede in die hele dag (en nag) in watter deel van die wêreld waarin jy leef. Logiese Forex vloei lyne vloei lyne verteenwoordig die huidige vloei van geld in die geldeenheid paar. Ja, ek weet, wanneer jy eers kyk na hulle, kan jy dink dit is bewegende gemiddeldes van 'n soort. Wel, jy sal slegs gedeeltelik korrek wees. Daar is 'n bietjie meer te Logiese Forex vloei lyne. Waar die meeste geneig om te kyk na die prys wat gebaseer is op tyd. Logiese Forex kyk na die prys op grond van hoe dit beweeg nou. Dit gee jou 'n enorme voordeel. Wat ander sê. Ek kan jou t vertel hoe bly ek is om jou webwerf gevind het. Ek was goed op pad om die ontwerp van my eie kartering gereedskap toe ek besluit het dat ek 'n laaste kyk vir 'n graag wou benadering tot handel (logiese) sou neem, en dat is omdat ek gevind het Logiese Forex. Eureka. -) Ek sit vir 'n uur of so net geniet jou site en lag vir hoe gelukkig ek was. Dit was 'n goeie oomblik. Ek het gedruk uit die gids, deur die begin gids uitgestort, die Quick Start video's (wat ek baie geniet), ek is die neem van notas en ek het geoefen op my demo rekening. Ek sal kyk na die tweede stel videos vandag. En dan doen dit alles weer. haha Anders as dit, soos jy sê, oefen slim, voortgaan om te leer en wees geduldig - en om pret Dankie. Ek verjong vir 'n suksesvolle handel loopbaan. Gesê in Support Ticket ZNBXxxxx Wil jy 'n ander een: Ja verskyn in nuwe venster As jy scalping of handel van 'n grafiek wat is 1 uur, of 5 minute, of selfs 1 minuut te sien, jy is heeltemal onbewus van wat werklik gebeur in die mark . Jy kan eenvoudig nie sien die vloei van die mark, veral met kers kaarte. Al wat jy kan sien met 'n tyd-gebaseerde term is. . Nie goed nie. Wel, nie goed vir jou. maar 'n groot vir die Big Money Handelaars wat sit en gereed om jou geld te neem. (En, Don t geflous. Merk Charts is nie van plan om jou te dieselfde perspektief as Logiese Forex gee, veral wanneer scalping forex.) Regtig oorweeg wat ek m wat jy vertel. Dit isnt 'n diep teorie of kriptiese ding. As jy scalping en handel op grond van tyd en tendense in plaas daarvan om geleenthede gebaseer op vloei en besluit punte. jy is in 'n verlore posisie om te begin met. Ons dek hoe belangrik aangesien die mark in 'n vloei is om jou forex scalping en algehele handel strategie, en verduidelik hoe as jy op soek is na 'n, dit is net nie dieselfde ding. Met die logiese Forex vloei lyne, sien jy eintlik wat gebeur op daardie oomblik met jou geldeenheid paar. Vergelyk dit met iets soos wat jy gewoonlik sien met kandelaar kaarte. Hulle het hul plek. Vir my is dit is in 'n aftree-oord. maar nog 'n paar metodes werk goed met kerse. Maar met Logiese Forex, weer jy nie probeer om te bepaal of jy moet handel oor die volgende oop of sluiting van 'n kers, waar die prys is van 'n paar lyn (en indien wel, is jy veronderstel om te wag vir die volgende naby, of wat) Dit is vreeslik verwarrend. Doen dit 'n beter manier. Hou lees. Jy wil die logiese Forex vloei lyne om 'n bietjie te wees, al op pad dieselfde rigting, en verkieslik almal dieselfde kleur. (Jy wil ook prys te interaksie met 'n logiese Forex Magnet lyn. Meer inligting oor wat in net 'n oomblik.) En wanneer die mark is besig om rigting en die prys is iewers naby 'n magneet Line terselfdertyd, jy weer werklik identifisering van 'n uitstekende geleentheid Dit is belangrik. As jy op soek is na die reële vloei van die geldeenheid paar, dan is jy reeds voor die ander handelaars, en jy basies die interpretasie van die mark met dieselfde siening en perspektief as die professionele handelaars doen. So nou, wat is links is. wat jy nodig het om te sien wat die Big Money Handelaars doen, en hoe hulle hulself posisioneer om voordeel te trek uit oningeligte handelaars. en met logiese Forex, kan jy weet waar hulle maak die besluite met. Logiese Forex Magnet Lines Die logiese Forex Magnet Lines blootstel wat die Big Money Handelaars doen. en waar hulle is in die mark. Is dit beter om kopvel forex met of teen die Big Money Handelaars, die banke en so, wat al die geld en wat kan (goedheid Ek hoop die antwoorde op hierdie vrae is voor die hand liggend vir jou) The Big Money Handelaars het elke voordeel bo die gereelde (gewoonlik mense soos ons). Maar kry ons weer ons kant deur te sien waar die besluit Punte is. waar die Big Money Handelaars eintlik besluit hoe en waar hulle sal optree. en dit is wat Logiese Forex Magnet Lines wys ons. Jy wil om te sien Prys interaksie met 'n Magnet Line wat beteken dat die Big Money Handelaars is op 'n besluit van Point en ons wil (1) wag vir hulle om ons te wys wat hulle doen (nie wat hulle kon doen nie), dan (2) laat hulle hul tipiese duidelik uit die kas te doen voordat hulle prys, en dan (3) handel met hulle in die rigting wat hulle neem die mark. Wanneer Magnet lyne gebruik met vloei lyne, die prentjie duidelik. en ons kan met vertroue te betree en verlaat ons scalping handel. Natuurlik, moet ons altyd gereed om vinnig te verlaat, of ons in wins of om nie te wees. Dit word baie maklik as jy meer van die logiese Forex System absorbeer, en pas dit toe op jou handel. Logiese Forex Magnet Lines is nie dieselfde as Support / Weerstand lyne en ons is nie scalping of handel a. Ons dek dit op groot skaal in die logiese Forex Opleiding materiaal, wat meer as 2 ure se video onderrig, 'n skriftelike gids, 'n afbeelding Biblioteek, 'n Trading Proses Map, en baie forex scalping voorbeelde in die Trading Blog sluit. en baie ander hulpbronne wat ingesluit wanneer jy die eerste keer begin. Logiese Forex waghond Soos 'n goeie vennoot, die logiese Forex waghond gee jou ekstra vertroue dat dit wat jy sien is eintlik 'n hoë waarskynlikheid forex scalping opstel. Dit help jou goeie ambagte te identifiseer deur jou te laat weet wat jy nodig het om aandag aan 'n patroon wat ontwikkel. So, dit is heel eenvoudig. wanneer jy sien 'n goeie aktiwiteit in die mark, en die prys het 'n logiese vloei, en die prys is interaksie met 'n Magnet lyn. en die waghond is terselfdertyd (dit blyk in 'n heldergeel). dan moet jy 'n hoë waarskynlikheid scalping opstel. Natuurlik, dit is nog steeds aan jou oor hoe om te interpreteer wat jy sien, en hoe jy die handel sal benader. deur die neem van dit, of verby. En as jy 'n scalping stelsel kies wat sin maak vir jou logies en duidelik aan julle met patroonpassing brein (ja, ons dek al hierdie dinge in jou opleiding materiaal) te identifiseer, dan is dit tyd om handel te dryf Die aangaan en opwindende Trades Nou, hou in gedagte gehou word dat Logiese Forex is nie 'n van handel en scalping. Logiese Forex wys jou net 'n hoë waarskynlikheid scalping opstel. sonder dat jy tendens lyne te trek of trek leuens (op wie kan steeds raai wat wys om te kies). of enigiets anders handleiding. Jy moet net die grafiek vir ons besonder Beste Patrone kyk, en kies of jy wil hê dat die handel te betree. Jy sal hierdie vermoë te verbeter, om te betree en te verlaat scalping handel, deur die toepassing van en absorbeer die dinge wat ons aan jou openbaar met Logiese Forex. Dan. met die praktyk-praktyk-praktyk (net soos alle professionele te doen in enige loopbaan). jy sal ontwikkel handel vaardighede wat jy 'n rustige vertroue in al jou ambagte te gee. Natuurlik, jy wil om behoorlik te oefen, te, en ons het 'n spesiale metode vir die doen ontwikkel ook. Ons sal in 'n spesiale manier, sodat jou linker-brein Logiese Processing en jou regterbrein Patroon saam ooreenstem hanteerder werk. Jy sal 'n nuwe vryheid in jou handel te vind. met geen voorspelling nie. Geen Oor-ontleed. Geen twyfel. Logiese Forex is veel meer as scalping. Dikwels mense assosieer met gereelde handel. neem baie klein en vinnige ambagte. Ons doen dinge 'n bietjie anders. Ons fokus is op scalping een groot klomp grootte handel, en om in-en-gou uit. dan geniet iets anders vir die dag (familie, vriende, stokperdjies, lewe). As jy in staat is om logiese Forex skraping setups te identifiseer (wat ons opleiding sal jou wys) is, dan is dit skaars 'n verlies nie, en die eenvoud en geen stres atmosfeer van die handel Logiese Forex is 'n ware seën. Die eenvoudige reël vir handel toegang en uitgang is. In En gou, wanneer dit gaan teen my die algemeen, omdat jy 'n goeie werk gedoen het die identifisering van jou handel, op grond van jou Logiese / Meganiese Opleiding en jou patroonpassing / geestelike opleiding met Logiese Forex, sal jy vind dat jy eintlik in wins . En ja, ons wys jou 'n paar slim en eiendom maniere om op hierdie manier te handel. Ons plan is hierdie. Hersien marktoestande. Gewoonlik ongeveer 5 minute. Max. Maak seker dat die mark is aktief. Dit mag nodig wees geduldig vir 30-45 minute of so te wees. Sorg dat daar 'n ware Flow in die mark Wag vir prys om met 'n Magnet Line ( 'n groot speler) Laat die groot spelers te) of identifiseer indien hulle die skuif sal begin Right Now Laat ons Logiese en patroonpassing brein dele te stem om die handel te neem, of om te slaag. Wees kalm, stresvry en gemaklik met Geen Voorspelling, Geen Oor-ontleed, Geen twyfel. en indien wel, Tik die handel. Tik die handel met so groot van baie groot soos jy gemaklik doen (en slim natuurlik) In en gou is, wanneer dit gaan teen my (of hou 'n bietjie langer as dit jou handel styl). Gaan doen pret dinge anders as handel. (Of ernstig verminder jou baie grootte, en hou scalping en handel as wat jy wil). Dit is tyd dat ons kan handel met die Big Money Handelaars, en maak konsekwent winsgewende bedrywe. Sluit by ons aan met Logiese Forex. Geniet jou forex scalping en forex leefstyl. met handel vermoëns wat jy weet is gereed-vir-gaan ontplof van jou. met 'n paar verfynings en 'n paar beter gereedskap vir verhandeling. Logiese Forex. Gaan. Hê pret. Nou.


No comments:

Post a Comment